فریم عینک

این لنزها قابلیت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را نیز دارند که برای استفاده در نور خورشید مناسب هستند، بنابراین می توانید به جای عینک آفتابی از این لنز در زیر نور آفتاب استفاده کنید. آنها همچنین از نظر وزن و حجم کمتر از CR-39 هستند، اما این لنزها اعوجاج بصری بیشتری در گوشه ها دارند.
 
بنابراین اگر شما فردی هستید که معمولا به گوشه های عینک خود نگاه می کنید، ممکن است تغییر رنگ نارنجی و آبی را در گوشه ها مشاهده کنید. آخرین نکته مهمی که در مورد این لنزها باید بدانید این است که اگرچه در برابر ضربه مقاوم هستند، اما پلاستیک آن‌ها نرم‌تر است بنابراین خراشیدن آنها آسان‌تر است. پس اگر قصد خرید این لنزها را دارید، بهتر است یک پوشش محافظ ضد خش برای آن بخرید.

 

فریم عینکE Trivex: Trivex

این لنزها یک مدل اختصاصی مشابه پلی کربنات هستند اما 10 برابر قوی تر از CR-39 هستند. این مدل لنز مزایای خود را نسبت به پلی کربنات دارد. یکی از آنها سبک تر بودن است. کیفیت تصویر بهتر و انحراف رنگی کمتری دارد. این لنز به طور کلی می تواند به عنوان یک نسخه بهبود یافته از پلی کربنات دیده شود.لنز با شاخص بالا
این لنزها نور را منکسر می کنند، به این معنی که اگر به دلیل مشکلات جدی بینایی عدسی با قطر زیاد دارید، با کمک این لنزها می توانید در اندازه کوچکتر و سبکتر به مقدار دلخواه برسید.
اگر فردی هستید که نمره چشم نزدیک بینی شما تا 2- و بالاتر است، این لنزها بهترین گزینه هستند. اما این لنزها در قسمت لنز انعکاس بسیار قوی دارند پس اگر قصد خرید دارید هزینه بیشتری بپردازید و بهترین مدل ضد انعکاس را خریداری کنید.

 

علائم تنبلی چشم - عینک طبی

ترفندهایی برای از بین بردن خط و خش از روی عینک
فریم عینکE برای از بین بردن خط و خش از روی عینک خود، دنبال کردن چند مرحله به دقت می تواند کمک کننده باشد. اما باید توجه داشت که رفع کامل و عمیق خراش روی عینک نیاز به مهارت فنی و تجهیزات ویژه دارد. بنابراین، اگر خراش به اندازه کافی عمیق و قابل توجه برای استفاده از داروهای خانگی باشد، ممکن است نتیجه مطلوب نباشد.
اما اگر خراش ها تا حدودی سطحی هستند و شبیه شیشه شکسته نیستند، می توانید از روش های خانگی برای ترمیم آن ها استفاده کنید. یکی از موثرترین و رایج ترین راه ها برای از بین بردن خراش روی عینک، استفاده از خمیر لومینسنت (یا موم دندان) است.برخی افراد ادعا می کنند که با کمک این ماده می توانند خراش را نرم کنند.
همچنین می توانید از مواد مخصوصی که برای از بین بردن خراش ارائه شده است استفاده کنید. این مواد در واقع یک لایه نازک و شفاف روی سطح شیشه قرار می دهند و می توانند خراش را نرم کرده و کمتر به چشم بیایند. البته این روش ممکن است در مواردی موثر نباشد و به شدت و نوع خراش ها بستگی دارد.